Be My Lovely Follower

Tuesday, April 27, 2010

Progress Mahligai Kami

Salam satu Malaysia

Dah lama tak berblogging..ntah la kadang2 aku rasa aku ni tak layak dipanggil blogger sebab malas sanagt nak update blog..bukan tak de masa, bukan tak der cerita tapi ntah la..diri aku sendiri kot..may b sebab aku ni bukan jenis yang suka tulis diari masa dulu2...banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku tak pernah aku catatkan..lupa macam tue jer.....

Panjang lebar pulak aku mengarut..sebenarnya nak cerita perkembangan rumah aku yang kat Rawang..so dalam 2-3 minggu ni aku nagn mr hubby mmg agak bz nak pikir macam2 benda bila nak mauk rumah baru ni..banyak jugak fulus dah habis..hu..hu..

So setakat hari ni semua berjalan lancar. Setakat hujung minggu lepas..table top dalam proses nak buat..kitaorg guna tiles jer nak wat solid surface tak de budget..kitchen cabinet lak may b hari rabu ni baru pasang..Then grill pun dah siap pasang..skang ni tinggal nak pasang lampu n kipas n tambah beberapa point suis lagi..Pastue aku ngan mr hubby buat owning sket kat dapur n tambah tiles as wet kitchen..one more lupa lak..cornice pun kitaorg buat sekali yang simple jer untuk ruang tamu, ruang makan dan master bed..

Budget asal sket jer tapi skang ni dah masuk 10 k lebih dah...nak masuk rumah punya pasal terpaksa la korban sket..tak sabar nak tengok semua siap..InsyaAllah kalu tak der aral dalam bulan 6 kitaorg akan pindah..tak banyak gambar yang dapat ambik..kat bawah ni aku upload sekeping dua k..dah siap semua nanti aku upload gambar full k..

Ni gambar masa mula2 dapat kunci..dah naik hutan umah aku

Tesco Rawang yang baru x jauh dari umah aku..

Ni lak gambar kitchen cabinet on prosess..n gambar grill yang blum dipasang lagi..


Nanti aku kan update lagi k..Sekian......

0 comments: