Be My Lovely Follower

Monday, June 14, 2010

Aktiviti Sabtu Kami

Hari Santue tak kemana-mana sebab hari Jumaat dah beli barang dapur. So aku just masak simple2 untuk makan  tengah hari. Then lepas Zohor Mr hubby gerak ke Rawang sebab nak beli pasir ngan simen ader benda lagi nak tambah untuk rumah kitaorg. Aku lak plan nak pg tengok kawan aku bersalin, Siti Zuhaida macam aku citer dientry yang lepas. Actually ni kawan lama aku masa sekolah rendah dah hampir 12 tahun tak jumpa last2 kami ditemukan dekat seksyen 10. Rupanya mmg dia kawin ngan org kat situ n umah dia nagn umah aku sewa skang ni dekat jer. Dia blok B n aku blok A. So dalam kul 4.30 macam tu aku pun gerak la pg umah dia bawa syakil. Tapi kali  ni syakil dah behave langsung pg umah org. Selalunya kalu pg umah org jadi budak baik jer tapi kali ni oh tidak kusangka sekejap saja baik pastue dia tunjuk taring la. Naik turun sofa la buang kasut umah org kat bawah la, nak cium baby la..huh mencabar tul. So aku tak leh nak duduk lama2..sekejap jer then balik. So ni la pic baby kawan aku ( Ikhsan dari kawan CT kat Facebook coz hari tue aku lupa nak bawa camera daa)

Representing Muhammad Ammar Qhalish. Sedap kan nama dia.



Note: Wangi tul bau baby kan..Syakil dah tak jeles aku pegang baby. petanda baik leh bg adik kat dia. Hari ni dia tak chat la..Batuk dan selsema lak..cian my boy..

0 comments: