Be My Lovely Follower

Wednesday, July 22, 2009

Kelahiran Syakil (Part 3)

10.30PM-28/11/08

operation selesai and aku dibawak masuk ward semula...baby?? tak der..hmmm sad... :-(, masa tue aku antara sedar dengan tak..mr huby datang pegang tangan aku tapi aku rassa lemah sanat nak buka mata pun tak larat..then aku tertido..kul 12 macam tue nurse datang check pad aku n diarg suspect aku bleeding tapi Alhamdulillah tak..cuma aku kena blood presure pas operation..tinggi sangat2 so tiap setengah jam diorg datang check...n lam kul 3 macam tue dah start rasa sakit n mintak nurse ubat..

29/11/08

Mr huby datng n bgtau mak ayah dah sampai pg tadi..aku tanay dia mana anak..dia kata ok tapi kat nicu..masa tue rasa sedih teramat dah la nk banun tak leh lagi..mr huby cakap jangan risau dia ok..tapi aku still tak puas hati gak selagi tak tengok..dia kata tunggu aku ok n boleh jalan dulu..

30/11/08

First time aku dapat tengok muka bb aku..waaaaa sedihnye..mmg tak leh tahan la..wayar penuh badan n dia still tak leh minum..aku terpaksa pump n simpan susu lam freezer..
aku tak snagka besar betul dugaan..anak aku ade jangkitan kat paru2 sebab dah tertelan najis...start hari tue hari2 aku ulang alik hospital..n

3/11/08

Syakil dah mula direct feeding so aku tinggal kat bilk khas kat nicu tue senang nak bg dia susu. Dr cakap dia dah stabil tapi still perlu oksigen cuma kuantiti sket jer la..

5/11/08

Syakil boleh balik umah..tapi dia tetap kena followup lagi sampai dia betul2 ok..rasa hapy sangt bila dapat kuar ward..


0 comments: