Be My Lovely Follower

Monday, August 24, 2009

Salam Ramadhan Al-Mubarak..

Belum Terlambat rasanya aku nak wish Selamat Berpuasa kepada semua rakan2 blogger k..Aku tak sempat nak snap makanan berbuka sepanjang 2 hari ni..tapiiii aku ade citer nak dikongsikan..
hari pertama nak sahur la jadi hal ni..malam tue aku dengan semangatnye perap la ayam coz ingat nak makn sahur ngan ayam goreng berempah la..pastue dalam kul 4.30 macam tue bangun la masak nasi n nak goreng ayam..tiba2 tengah2 menggorng tue tak silap aku baru masak tak sampai 5 minit pun ayam tue, dapurku padam..waaaa gas habih daaaaa...
aku pi la kejut mr hubby..dia kata makan roti jer la nak wat camner lagi...yang tragisnya roti pun ade 4 keping jer lagi.. nak tak nak kami berdua makan la sorang 2 keping ngan milo panas...
Tue citer masa sahur..Esoknye lak..aktiviti kami macam biasa ar..awal2 pagi mr hubby akan basuh baju and aku kemas umah..tapi kan hari ni seawal jam 12 tengah hari mr hubby dah lembik..coz tak makna la..dia lak ader gastrik..aku lak terpaksa jaga syakil n samabil masak...
hmm nampak gayanya hari2 mr hubby ku itu kena makan nasi la jawabnya......

Even terlambat aku nak mintak maaf kat semua rakan2 blogger k..'Ukhwah Yang Dibina Antara Kita Biarlah Seperti Seutas Tasbih, Ada awal Tiada Penghujungnya, Dicipta Untuk Mengingatinya, Dibahagi Untuk Cintanya, Diratib Demi Redhanya..SALAM RAMADHAN AL MUBARAK..