Be My Lovely Follower

Tuesday, August 4, 2009

Tengah Risau...

Dah seminggu lebih syakil tak nak makan bubur..nak wat camner ek..bila suap jer dia macam nak muntah..skang ni dia makan nestum ngan biskut jer..aku lum try lagi pasta untuk bb tue..tapi hari tue aku cuba bg dia makan chezzy chikaroni kfc tue pun dia muntah balik..hmm tak tahu nak wat aper..cuba bg makan nasi pun dia tak nak gak..yg aku risau berat dia tak naik banyak..bayangkan skang baru 7.7kg...

4 comments:

SuZiE said...

Haikal pon camtu gak... dlm umo 8bln++ dia xmo mkn bubur.. dia dah jemu mkn bubur n nestum.. rupe2nye, dia nk mkn nasi.. tp suzie wat lembik cket.. skg ni dia mkn nasi je..

Mrs Redzuan said...

yer ker..masalahnye suzie nasi pun dia tak nak makan ni..fiza dah try

alyyani said...

SALAM, NIA MMG TAK SUKA SGT BUBUR NASI. TP NASI LEMBIK OK SKIT. NAK MAKAN MACAM ORG BESAR. NESTUM DIA SUKA. CHOOSY SKIT LA. ASALKAN MINUM SUSU MAU, OK KOT. SYAKIL MINUM SUSU OK TAK?

Mrs Redzuan said...

susu pun dia kurang gak..skang ni dia makan nestum jer