Be My Lovely Follower

Monday, August 3, 2009

Kena Tinggal lagi..

dah banyak hari aku tak menulis...kemalasan menguasai diri..ha..ha..
hu..hu..hari aku kena ngan syakil kena tinggal lagi la..mr huby pg sabah lak...seminggu lak tue..hari jumaat or sabtue baru balik..
actually tiap2 kali mr huby pg outstation aku msti akan ada msalah besar..transpot nak pg kejer la..aku ni tak der lesen keter daa..
hari tue dah nak ambik tapi jadual kena bulan puasa lak..mr huby kata tunggu pas raya la..
nampaknye malam ni tido berdua ngan syakil jer la..Si syakil ni dasyat tul cara tido dia skang..asyik tergoleh jatuh kat lantai jer tengah2 malm..even aku dah letak bantal keliling kat tilam..skang ni tido atas tilam jer bukan katil k..tapi tilam tebal gak la 9 inci kalu tergolek sdap gak jatuh kan..tapi tu la ank terunaku itu mmg tido lasak teramat..

0 comments: