Be My Lovely Follower

Tuesday, January 12, 2010

Mahligai baru

Actually ader entry sebelum ni aku men yang kitaorg agak bz sket skang ni sebab nak mencari satu benda penting..so hari ni baru aku berkesempatan nak kongsi nagn korang semua..sebenarnya aku ngan mr hubby dalam proses nak beli satu lagi rumah..iaitu condominium...hampir setiap minggu kitaorg pergi cari rmah area setapak, kl, batucaves..n akhirnya dapatla satu rumah condo aprtment la aku rasa sebab kecik jer saiznye..yer la ikut kemampuan kami..korang msti pelik kan..kami dah ader satu rumah landed property kat rawang naper nak beli lagi..sebabnya agak jauh ngan tempat kejer nak ulang hari..n ditambah dengan mr hubby sakit hati sebab lambat dapat kunci..korang bayangkan sepatutnya kalu ikut SNP(sign and purchase agreement) kami sepatutnya dapat kunci bulan 10 n skang ni dah boleh duduk pun umah baru..tapi sampai hari ni belum ade berita bila leh dapat kunci..then antara sebab lain mr hubby nak cari rumah ader pool coz dia mmg suka berenang...
So semalam kitaorg dah pg tengok umah tue..so far ok kami berpuas hati sebab ader 4 blik..cuma skang ni nak kena check loan dulu lepas ker tak sebab kena bayar 2 rumah kan..so far utk loan kali ni aku ngan mr hubby bergabung pendapatan kami..doa2kan bg loan lepas k..
so kat bawah ni antara gambaran rumah yang kami tengok tue..ni aku amik kat internet la..


tapi rumah aku nak beli ni bukan full furnish macam lam gambar la..basic unit jer..harga pun ok..

4 comments:

abigemok said...

wah, tahun baru dapat rumah baru.. best.. hehe

Jue @ atanayuiman said...

waah..!! cantek umah tue.. hopefully berjaya nnt.. :-) aminnn..

Nurshahfamily said...

mmg cantik... semoga berjaya ye...

Fieza said...

Kyuubi: Salam perkenalan..macam tue la..dah tak larat nak menyewa le

Jue:Hopefully jue..jeles la tengok jue dah pindah n ader umah sendiri

Nur:Harap2 berjaya la Nurr..sama2 doakan yer