Be My Lovely Follower

Thursday, December 31, 2009

Happy New Year 2010

Tinggal beberapa jam jer lagi nak masuk tahun 2010 kan..cepat jer masa berlalu..dah setahun lebih aku menjadi mama..

Banyak azam 2009 ni belum tercapai dan banyak gak yang tercapai..yang mana belum aku kan carry forward ke 2010. Antara azam baru aku..

1) Nak tambah Amal Ibadat
2) Nak Jadi ibu dan Isteri yang terbaik..
3) Nak dapatkan kejer yang betul2 stabil..buat pengetahuan semua skang ni aku kejer bukan bidang dan kelayakan aku..
4) Nak duduk umah baru yang luas n ader taman..kalu korang nak tahu sepatutnya aku dah duduk umah baru bulan ni tapi ader masalah ngan cf so kami lum dapat kunci lagi..sungguh kuciwa..
5) Nak dapatkan lesen kereta n cekap memandu..tak yah nak susahkan mr hubby lagi..
6) Nak pegi beijing main snow..InsyaAllah kalu cukup budget end year tahun depan..
7) Bila dapat kejer yang terbaik nak start bayar loan..hu..hu..aku lum bayar balik satu sen pun..
8) Nak lihat Syakil boleh bercakap dan cerdik
9) Satu lagi impian Mr hubby..nak beli satu lagi rumah condo..impian dia impian aku juga..
10)Tambahan satu lagi..Aku nak diet..hi..hi..target berat aku 47kg..berat masa aku kawin..skang ni 53kg..so 6 kg at least pengurangan..aku nak start jadual perancangan makan aku yang betul untuk kurus..hope berjaya..chaiyok2 fiza

Rasanya tue jer terlintas baut masa skang ni......

So semua Rakan2 Blogger Selamat Menyambut Tahun Baru 2010 dan semoaga aper yang kita impikan terlaksana........Aminnnnnnnn

0 comments: