Be My Lovely Follower

Friday, March 26, 2010

Additional Income

Salam satu malaysia

Dah lama lak tak buat posting..skang ni aku banyak mencari idea nak olah blog bg menarik sket..asyik citer yang sama ja..so pasni bila dah cukup bahan aku akan selalu update blog..tapi dalam masa yang sama aku kadang agak takut nak wat posting yang bukan2..sebabnya skang ni melalui blog pun ada yang sakit hati n dengki kat kita..
aku simpati apa yang terjadi kat mummy sofea, dilla. Somebody dengki sampai dia tak tahan nak stop berblogging..dilla, fiza selalu melawat blog dilla coz suka cara dilla berdiet..hmm manusia skang ni pelik kan..
Banyak pulak berceloteh ek..tadi aku berblog walking aku ade singgah satu blog ni ader wat promotion pasal GeoString korang pernah dengar tak eh..lebih kurang macam catcheye jer aku tengok. disebabkan free aku pun daftar jer la..korang pun leh try.. n one more esok aku der ujian KPLI..doa2 kan aku yer..ok keep smile n have a nice day

Klik kat cni k..



2 comments:

♥ Che NamNam ♥ said...

itu la kan kenkadang kiter menulis utk sendiri dimasa akan datang bulehh selak-selak balik kenangan...tapiii ader gak yg irihati..

hermm ramai gak bloger yg blog about geostring nihh..

fieza said...

tue la shila..fiza pun pelik gak naper kita nak musuh2 kan..semua ni macam diari maya kita jer