Be My Lovely Follower

Tuesday, March 2, 2010

New Update From me

Salam Satu Malaysia

Wah2 dah bersawang betul blog aku ni..dah lama tul aku tak update blog..mood aku down + malas..eh yer ke..ye la tue..bukan tak de masa tapi ntah nak menulis tue tak der idea..pastue lak baru2 ni aku terdelete template lama aku..so dah jadi macam2 rupa udah blog ini...skang ni dalam proses nak touch up balik...Actually banyak story nak citerkan..tapi kena hold dulu coz hari ni aku kena siapkan tender coz esok nak hantar..tapi yang bengangnya price lum dapat lagi samapi skang ni..nak marah adooooo...Sabar jer la...
Antara citer aku nak kongsikan ialah
  • Perkembangan Syakil 15 Months
  • Percutian Balik Kg Perak n Kedah masa Raya Cina
  • Percutian ke Melaka yang dirancang last minute
  • Progress Rumah aku kat Rawang n Batu Caves
So itu adalah entry yang tertangguh sekian lama. Aku akan cuba Update semua peristiwa tue nanti..
Satu lagi perkara penting yang aku kan lalui minggu ni adalah..jeng3..aku ade test lesen kete..punya la lama aku ambik masa nak test..Berbulan2 jugak...Doakan aku lulus k hari Jumaat ni...
Okeh nanti aku citer satu2 peristiwa kat atas tue k...

Gambar Selingan Tiada Kena Mengena ngan cerita 



0 comments: