Be My Lovely Follower

Thursday, May 20, 2010

Cerita Weekend Kami

Cerita last week baru nak post..hari ni dah hari khamis kan..mmg sah2 aku ni bukan blogger tegar ha..ha..buakan tak der masa tapi mood nak menulis non ada..n lagi satu sebab aku tak leh jadi blogger tegar sebab aku tak suka ambik gambar he..he..so tak de la cerita nak update hi..hi..

Ok berbalik kepada tajuk entry tue hari Ahad baru ni kitaorg dapat jemputan sambutan besday party dari makcik yang jaga syakil dari 3 bulan sampai la 5 bulan..besday cucu dia buat kat KFC belakang care4 wangsa maju..sekangkang kera jer dari umah aku tue..since syakil besar n boleh jalan n cakap ni first time aku bawa dia attend besday party..mmg tak terduga la keseronokan dia. teruja sangat tengok belon2 yang banyak n ramai kawan...tak terkawal dah dia sampai makan pun tak nak..Kan bila besday paty kat kfc ade game kan pastue nari2 so syakil pun ikut sama menari..cute sangat ha..ha..sampai ader aksi terlampau dah dah terjadi, nanti aku citer next entry k..tapi malangnya camera lak habis bateri time nak ambik gambar..hu..hu..sabar jer la..to syakil mama dah try hantar perduan drypers besday party tue mna tau ader rezki nanti kita lak sambut kat cini ek..Amin..



0 comments: