Be My Lovely Follower

Wednesday, May 12, 2010

Demam Piala Thomas dan Piala Uber

Wah sana sini bloger citer pasal Piala Thomas semalam..so aku pun nak gak jadi pengulas sukan ni he..he..
Tension giler kan Malaysia kalah ngan Jepun lak tue..Actually hubby aku mmg obses sanagt nagn badminton..bg dia badminton adalah jiwa dia..konon la..klau dapat tengok badminton dia tak kan berganjaka langsung la dari depan tv tue..

Ok berbalik pada cerita badminton semalam umah aku mmg riuh la ngan sorakan n kutukan sekali..skang ni kat umah ada adik ipar aku aka adik mr hubby datang cari kejer kat kl ni..so mmg meriah la..Sekali ngan syakil bersorak sakan sebab dia tengok kitaorg bersorak..tapi dia kan cakap aper tau..gol....gol pun gol la syakil janji happy ha..ha..

Mmg frust sngat Malaysia kalah kan..Hafiz Hasyim mmg dah kena kutuk nagn mr hubby la jawabnya..aku ni tak suka satu jer bila dia tengok mulut pun sama gak mengomen..main hentam jer nak ngutuk org..katanya lepas geram..tapi tu latak dinafikan tengok badminton ni boleh sakit jantung kan..so bg org2 yang tak der channel sport tue boleh tengok kat Channel Arena k 801.

Malam ni sama2 depan TV tengok Malaysia lawan Denmark k..MALAYSIA BOLEH..!!!

1 comments:

siti said...

salam ziarah...