Be My Lovely Follower

Monday, May 24, 2010

Tahniah to Shahir

Salam Pagi Isnin

Lambat tuk aku wat entry pasal AF ni. Al maklumla umah aku tak internet harap kat opis jer la. So bila hari kejer jer la dpat update blog yang tak seberapa ni..n tu la lagi satu faktor penyebab aku bukanla blogger tegar. Kalu kat opis nak wat kejer lagi, nak check FB lagi..sabar jer la..

Ok berbalik kepada cerita AF8, aku ni bukan la fanatik sanagt, konsert pun jarang2 tengok. Tapi final aku layn gak coz nak dengar lagu baru diaorg n mr hubby pun nak tengok gak coz tahun ni penyanyi favorite dia kan jadi pengetua..KRU. So far rezki Shahir nak menang malam tue even bukan dia yang terbaik la malam tue. Aku setuju ngan Allyani..dah rezki dia nak menang kan..

Pe2 pun aku rasa pelajar AF tahun ni paling bertuah coz konsert final diaorg dah siap ader video klip sigle sendiri..Al maklumla KRU ader Studio sendiri..msti pelajar2 AF lain cemburu kan.. Conclusionnya Tahniah sekali lagi kepada Shahir n hope lpas ni leh jadi macam Faizal Tahir yer jangan hangat2 tahi ayam sudah la..

0 comments: