Be My Lovely Follower

Friday, June 11, 2010

Aku berjaya masak semalam

Seperti entry semalam aku gtau yang MIL n FIL nak datang kan. So diaorg datang dalam kul 6.30 macam tue n semalam aku balik cepat nak mampus nasib bos aku ngak ada..hua..hua..so sampai jer umah aku suruh mr hubby pg ambik si syakil n aku lak masuk2 umah jer buka tudung, solat n terus pg dapur. Ambik aper yang patut dalam peti ais n ketung ketang masak dengan sungguh hati sementara itu si bapa menjaga naknya yang tak nak masuk umah. Nak main kat luar jer. Malangnya aku tak sempat pun nak habiskan masak bfore mil aku sampai..sempat masak nasi n daging masak hitam jer. Tapi tak per aku terus je masak even diaorg datang n MIL aku pun tak masuk dapur pun. May b nak uji n tengok kebolehan menantu dia yang comel ni memasak kan. Walaubagaimanapun aku sangat la berpuas hati sebab dapat pujian dari FIL n MIL aku yang aku masak sedap ok..perasan kejap n mmg kembang sket la lubang hidung n punggung aku.
Si syakil lak main tak hingat samapi tido malam mimpi2 nangis tengah2 malam2. Diaorg balik dalam kul 10 malam macam tue. Badanku ini tersangat la letih n malas yang amat nak bangun bancuh susu syakil. Tapi ini budak selagi tak bancuh susu selagi tue la dia merengek. Sabo jer la. Entah bila nak berhenti bangun minum susu tengah malam.
Disebabkan terlalu leka bersembang maka satu gambar pun tak diambil semalam..hu..hu..So untuk tatapan korang aper aku masak semalam ni ha gambarnya. Ikhhan dari Mr Google..

Nasi Tomato
Ayam Masak Merah

Daging Masak Hitam

Acar timun

Ha..ha..Special punya untuk mertuaku sayang..


0 comments: