Be My Lovely Follower

Tuesday, June 15, 2010

Perjuangan Ku Belum Selesai.

Esok aku ada misi penting. Perjuangan seorang mama dan isteri. Doakan aku yer kawan2.
Perjuangan aper nanti bila dah berjaya aku citer k..tungguuuuuuu. Esok juga aku holiday..jumpa hari Khamis nanti.

Note: Syakil masih tidak sihat. Semalam dia mengamuk menangis-nangis dekat satu jam. Aku pun tak tahu naper. Asalnya dia terkejut bangun masa tido jer pastue melarat. Korang rasa ade kemungkinan dia nampak benda lain ke. Tapi dia dah besar tak kan nak kena ganggu lagi kot...

2 comments:

Ibu Mifzal Arsyad said...

mengigau kot..tp kdg2 budak2 ni mudah nampak benda2 halus ni..

fiza said...

May b betul kot mengigau..tapi yang peliknye ainey pas fiza bukak yasin kat hp dia diam n tido