Be My Lovely Follower

Tuesday, August 24, 2010

Hari ini rasa sangat Letih dan Lemau

Hari aku rasa sangat letih dan lemau. Naper ntah. Tadi aku dah tido kul 1-2 tapi badan jadi makin letih. Tak sabarnya nak balik. May b skang ni dah pertengahan puasa kan so badan kita dah kekurangan mineral gamaknya. Pandai jer aku assume kan..hi..hi.. Salah satu sebab lain may b sebab bulan puasa ni jadual tido aku sedikit berubah dimana aku langsung tak tido pas bangun sahur. Mean everyday aku bangun kul 5 n buat kejer rumah sket2 n terus datang opis. But kalau dihitung aku dah tido cukup 6 jam..pelik gak masih penat lagi..hmm sabar jer la fiza. Hari ni aku plan nak masak seperti kat bawah ni.

 Kredit to Pak cik Google

Bulan puasa ni tak buat lagi bihun tomyam ni. Aku jugak plan nak masak ni jugak sebagai kuih.

Sempat ker samapai rumah kul 6 nak buat. Aku akan cuba bg sempat la k..Nak berjimat kan skang ni so aku rela masak dari beli k. Rasa terjamin n puas hati.


2 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

betul tu fieza, buat lagi baik dari beli kat pasar²..rajin ye fieza masak, mesti sedap ni..

Fieza said...

masak simple jer Rina..eh bila nak buat projek kuih raya ngan oven baru tue Rina..