Be My Lovely Follower

Friday, September 24, 2010

Kemeriahan di 6 Syawal 1431H

Ni adalah entry terakhir aku nak citer pasal raya okeh. Jangan bosan lak yer. Pas ni tak dah entry raya 2010. Tunggu raya haji lak ho..ho..

Lepas jer melawat kedai dobi angah Ina, kami terus gerak ke Jitra ikut jalan biasa. Rupanya Jitra ngan Kangar tak jauh mana pun. Kami sampai umah mak tih aku lebih kurang kul 10.30. Samapi2 jer dia tengah masak laksa. Langkah kanan la kami. Pastue dia masak gak lauk tengah hari sekali. Kami lepak2 kat sana lama gak samapi kul 2 petang gitu. Kat Jitra hanya gambar Syakil diambil.








 Terselit gak gambar kami 3 beranak ni..


Dalam pukul 2 tue kami gerak balik lubuk. Tapi kami singgah banyak tempat gak sebab mr hubby banyak benda nak beli kalau balik Kedah ni. Tempat wajib pekan Rabu sebab beli akin pelikat dia dan pekan Pendang pg Kedai 1.90. FYI kedai 1.90 kat Pendang mmg harga 1.90 setiap unit barang. Tak macam kat KL ni . Nama jer 1.90 tapi harga mahal tau. So kalu nak terjah kedai macam ni better pegi Kedah k. Kami sampai Lubuk Merbau dalam pukul 6.30. Masing2 dah penat tapi bg peluang Syakil main2 jap ngan tok ayah dia n pak uda. Dalam kul 11 macam tue baru masuk tido.

7 Syawal 1431H

Bangun awal pagi. Siap2 terus pg umah tok ayah kejap. Then terus gerak ke Kuala Kurau pulak. Kat Perak tak banyak aktiviti dapat buat. Esoknya 8 Syawal 1431H awal2 pagi jam 7.30 kami dah gerak balik KL. Sekian jer citer cuti kat kat kampung.

Gambar dengan Tok Ayah sebelum gerak ke Perak

Note: Semua gambar aku tak edit okeh. tue yang gelap semacam jer. Aku cuma letak watermark jer. Tak der masa la


2 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

meriahlah raya fieza & gamba² ni..tak dan nak kejo nih, hehe..

Fieza said...

dah habis dah Rina. Ni jer citer Raya. Rasanya Allyyani lagi meriah raya dia kan