Be My Lovely Follower

Thursday, September 30, 2010

Kembali Bersiaran Selepas lama menyepi

Lamanya tak publish entry lepas aku wat entry raya hari tue. Aku sangat bz tapi tak tau la bz dengan aper. Hu..hu..Tapi hari ni mood aku datang nak mengupdate sikit blog dari terus sunyi dan menyepi. Ader ker pembaca agaknya blog aku ni. Selain tue aku banyak dapat invitation untuk contest yang mana aku belum berkesempatan lagi menjointkan diri. Aku aku masuk tapi nanti aku cari gambar2 yang sesuai dulu k. Syawal dah nak penghujung kan. Tapi open house masih berjalan right. Tak per selagi bulan syawal maka kita jangan stop makan k.

Cite Syawal dah habis. So aku pun tak de citer best sangat nak kongsi. Lagipun skang ni aku tengah bz nak siapkan satu projek. Alhamdulillah Bos aku dapat projek baru. Rezki dia rezki aku jugak la ha..ha.. Hari ni just nak kongsi citer hujung minggu masa balik dari kampung hari tue. Kami sampai rumah lebih kurang pukul 11 Pagi. Lepas rehat kejap dalam kul 3 or 4 macam tue kami mulakan aktiviti gotong royong membersihkan belakang rumah yang dah naik semak samun. Syakil pun Join gak tapi join main pasir. Tak puas main kat kampung main kat umah lak. Jom tengok gambar dia ngan papanya berkebun:

Suka dapat main pasir

Kusyuk main tanah tue

Papa tanam pokok cili ambik kat kg

Hasil tanaman yang diambil di kg. Hope hidup la pasni he..he..




0 comments: