Be My Lovely Follower

Friday, October 1, 2010

Baby Raya Baby Bergaya Contest

Dah lama ibu batrisya invite join contest ni tapi tak sempat lak nak buat posting. So disebabkan masih ada masa maka aku mencuba gak masuk contest ni.

Contest anjuran Ibu Batrisya aka Wardah 
 Penaja bersama Mummy Ryan
 

Tahun ni syakil mmg tak de gambar pakai baju melayu pun. Ader sekeping jer. Tapi tak per la aku pertaruhkan jugak gambar yang ada ni.

Gaya dipagi raya dengan jam tangan.
Nama: Muhammad Zafreen Syakil Mohd Redzuan
Umur: 1 Tahun 10 bulan (28-11-2008)
fieza_flm04@yahoo.com

So sesapa nak jpoin sempat lagi coz tarikh tutup contest 15 Oktober 2010 jam 11.59 malam. So jom join ramai2 meriahkan lagi contest ibu batrisya ni k.

3 comments:

ibu_BatRiSya @wardah said...

ok dah cuma..blog maisyz dah ade dlm bloglist?

ibu_BatRiSya @wardah said...

oppss..dah follow my blog? hihihi

Fieza said...

okeh semua dah buat