Be My Lovely Follower

Monday, December 27, 2010

Apabila cik Siti aka Mr. Ratatouille bermaharajarela diteratakku

Rumah korang ader ke? Tahu tak ape yang aku maksudkan. Maksud aku Cik T...kus ler. Actually dari rumah sewa dulu lagi umah aku tak lepas dari binatang ni. Dulu masa menyewa kat seksyen 10 tingkat 4 pun dia leh naik ko. Apatah lagi skang ni aku duduk umah bawah tanah ni. Nak kata umah aku kotor tak pulak. May b kawasan persekitaran kot. Bukan sekor dua tapi banyak tau dok berlari2 atas siling umah aku tue. Dan solutionnya semalam my hubby dah pasang perangkap tapi perangkap yang getah melekat tue. Dah dua malam buat perangkap tapi pg tadi baru kena. Yang kena tadi hanya mak dara jer. Yang pastinya ader lagi bapak segala bapak yang lebih besar yang aku pernah jumpa masa nak bancuh susu Syakil kul 3 pagi. Korang ader idea or solution lain tak nak halau semua rat2 ni. Kalau la dia comel macam Mr. Ratatouille dalam TV tue nak gak aku bela hu..hu..Ni idok buruk jer rupa. Pastue semua benda dia makan tau. Kalau tak letak lam almari. Dah la binatang alah ni bw virus bahaya. Risau aku tau. Kalau bela kucing leh kot cik Rat ni semua tak datang kan.

Pic Google. Mcam  ni la keadaan tikus pg tadi. Tak sempat nak snap pic mr hubby dah tanam dalam tanah hu..hu..
Kalau pandai masak n comel macam ni berbaloi gak bela kan

0 comments: