Be My Lovely Follower

Friday, December 24, 2010

Keseorangan di opis...Sangat Bosan

Hari ni kawan aku cuti emergency balik kg. So sengsorang jer la kat opis ni. Bos pun lum masuk lagi. Kejer pun dah habis. Nak berblogwalking pun malas. So aku buntu tak tau nak buat aper, makanya aku melayan blues melihat ikan2 berenang di dalam aquarium opis. Ok what ader gak teman kan. Kalau la ikan ni leh cakap kan best ha..ha..aku yang lari dulu rasanya. Esok Sabtue kan dan jugak hari Christmas. Ish naper la hujung2 tahun ni semua cuti jatuh hari Sabtue. Tak leh nak cuti panjang hu..hu.. Minggu depan pun sama gak new year hari Saabtue gak. Sabar jer la..Aku tengah mencari idea nak menulis entry sebab tak der kejer nak buat. So pas ni aku wat entry lain yang mengarut macam ni k. Oh yer lupa nak inform my hubby kat kuar hospital semalam. So far dah ok tapi still sakit lagi tempat operate tue. Kena jahit 4 jarum dan skang ni tengah berehat kat umah. Ayang doakan abg cepat sembuh k. Disebabkan my hubby tak sihat maka esok tak der agenda pegi mana2. Cuti Christmas kat rumah jer la. Kalau aku rajin bawak la syakil main2 kat Tesco jap.
Breakfast pagi tadi. Bubur nasi McD ala fiza. Buat untuk my hubby tapi aku bawak bekal sekali
Ikan peneman setiaku di opis

1 comments:

Fieza79 said...

mesti bosan kan tkde kwn nak buat bising..hehee

sedap je moi sup tuu..