Be My Lovely Follower

Wednesday, January 26, 2011

New Gadget untuk second house 2011

Seperti yang korang sedia maklum, aku mmg stay kat 2 buah rumah since bulan 7 hari tue lagi disebabkan faktor jarak dan jem yang tak hingat. So rumah aku kat rawang skang ni dah jadi weekend house sajer. Kami mmg dah tak balik ditengah minggu sebab jalan nak kesana sangat2 la jam. Selagi projek highway tue tak siap macam tue la keadaannya. Hari bekerja mmg hanya tinggal di Batu caves je. Sejak bulan 7 hari tue tiap2 hujung minggu mmg kami terpaksa angkut kain baju kesana kesini sebab kat Batu Caves belum ader mesin basuh. Mana larat nak basuh tangan. Fikir punya fikir macam tak de kesudahan jer dok angkut mengankut setiap minggu macam tue. Penat jer yang dapat. Finally my hubby decide nak beli mesin basuh jer senang. Dengan sedikit rezki yang dapat dari duit dividen ASB maka terlaksanalah impian nak beli mesin basuh ni. Atas beberapa faktor keputusan dibuat untuk beli fully auto jer. Sebabnya kalau balik kejer msti penat so kalau beli auto manual tue nak kena dok jaga lak time basuh tue maka kesudahannya beli auto jer terus. Keputusan awal nak beli Panasonic tapi diakhir keputusan my hubby tukatr fikiran beli Toshiba sebab dapat warranty 2 tahun. So skang ni lengkap sudah rumah persinggahan kami. Ada peti ais, mesin basuh dan tv. Perabot belakang kira janji major thing kena ader dulu. Ader 2 rumah maintenance sangat tinggi maka tuan rumah skang ni kena berjimat cermat. Dengan gaji Diploma yang aku dapat skang ni kami tak leh nak hidup senang sangat tapi kami bahagia cukup la kan. Harap ader rezki untuk aku dapat gaji degree sebelum umur aku 30 tahun..lagi 2 tahun hu..hu..Amin..Aku tak sempat nak ambik gambar lak mesin basuh tue. So aku google2 jer la eh. Sama jer macam yang aku beli gak.

TOSHIBA FULLY AUTO. 7 KG JER

Ni lak peti ais yang kitaorg beli bulan 11 hari tue. Tak sama sangat la tapi lebih kurang gambar ni jer.

5 comments:

Jue @ atanayuiman said...

takpe fieza, slow2 lama2 nnt penuh la umah baru tue... jue pun banyak lagi lum ada lagi...

Fieza said...

Tue la jue..janji beli barang pun dah tak pindah2 nanti sebab umah kita sendiri kan

Zaid said...

Peti sejuk tu ade lg lg ke?

Zaid said...

Ade lg x peti sejuk tu?☝

Anonymous said...

bape hoodie
bape
off white t shirt
palm angels outlet
yeezy boost 350 v2