Be My Lovely Follower

Wednesday, December 19, 2012

Kemuncak tahun 2012 semakin hampir 2013 menjelma

 
Lamanya blog ni terbiar. Tiada cerita diupdate sedangkan tuan tanah wujud je hu..hu..Banyak perkara yang dah berlaku dalam hidup aku dari kisah aku, anak-anak dan family. Tiap kali buka blog nak update ade je gangguan baik anak mahupun perkara2 lain macam tugasan harian yang x pernah habis maka blog mengupdate kelaut sudah.
Facebook hari2 aku buka tapi dah lama x update status mahupun upload gambar. Mood bergambar pun agak kurang gak sebenarnya. Kalau dulu masak sket ambik gambar tapi skang aktiviti tue x de lagi. Bila x de gambar maam tak best nak update kan hu..hu.. Walaubagaimanapun aku tetap ikuti blog kawan2 yang lain even sekadar menjadi silent reader je tanpa jejak ditinggalkan.
Tetiba ari ni terasa nak mengupdate dan rindu nak menulis. Tak kisah la ade pembaca ke x janji aku nak tulis gak ha..ha.. Mood skang sangat teruja nak hantar syakil pegi sekolah tahun depan. Even dia lambat setahun pergi school hope dia boleh belajar berdikari nanti. Akn update kemudian tentang sekolah dia k.
Ok ade masa aku story lagi..
Bye update ♡♡♡♡
Published with Blogger-droid v2.0.9

0 comments: