Be My Lovely Follower

Saturday, October 31, 2009

ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL.

Tajuk Contest
ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL.


Organize By
SMILEYKIDZ

Agak terlambat aku nak join contest ni tapi sempat lagi kan..hi..hi..anak terunaku itu kat mana2 pegi pun semua org puji senyuman dia..kalu org tak kenal pun dia akn lontarkan senyuman yang manis sanagt..hi..hi..perasan ker aku..biar la aku nak puji pun anak aku kan..jangan jeles..so bila selak2 album maya ku banyak gak gambar dia yang ceria soo aku nak upload suma gambar..sekadar mencuba..harap2 ader la rezkiku ini..
So inilah gambar putera comelku ituu...










Nama: Muhammad Zafreen Syakil Mohd Redzuan
Umur: 11 Bulan

Hadiah yang ditawarkan adalah:

Pemenang Utama x 1 org:

Outdoor fotografi selama 1 jam

~unlimited shots~

~1 sticky album dengan 20kpg gambar terbaik~

******************

Pemenang sampingan x 2 org:

Voucher fotografi SMILEYKIDZ bernilai RM50


So apa tunggu lagi???

Sertai online contest ini sekarang...Nak join klik kat sini k

2 comments:

alyyani said...

wajib la syakil masuk sebab semua gmbr dia pun senyum2...

Mrs Redzuan said...

hi..hi..betul tue alya..cam rugi lak tak masuk try jer la