Be My Lovely Follower

Wednesday, October 28, 2009

Ragam syakil makan..

Syakil skang ni susah sanagt nak makan..macam2 aku masak di atak nak makan..leh tak korang kongsi resepi untuk ank2 sebaya si syakil ni..
kat bawah ni ragam dia makan biskut



3 comments:

alyyani said...

budak kadang ikut mood diorg fiza. ada time, taknak makan nasi langsung. tp kena bagi jamah skit. walaupun 2 3 sudu. nanti lama2 dia ok balik. sama cam nia la. kadang penat masak, tak usik pun. kena pelbagaikan makanan dia...

SuZiE said...

sedapnye nmpak syakil mkn biskut.. haikal skg ni pon xmo mkn.. mkn cket je.. kdg2 kena paksa dia mkn.. tp minum susu byk la..

Mrs Redzuan said...

Alya: tula pasal..macam2 dah fiza masak..tak per la ragam anak nak membesar kan..kita kena la ikut rentak

Suzie: makin besar anak kita ni makin susah nak makan kan..asyik nak main jer..haikal lagi la dah dapat kaki kan