Be My Lovely Follower

Friday, October 2, 2009

Raya keempat punya cerita

Hari raya ke tiga kami tak pegi mana2 sebab mr hubby sakit perut daaa...gastrik dia datang balik la...so kami rehat kat umah ja n syakil juat main2 ngan tok ayah dia jer..
Esoknye raya keempat kami bergerak balik kg hubby kat perak...sebelum tue aku sempat singgah umah pak tam dan mak lang aku kat Sungai Petani..tu la first time pak tam aku tengok syakil..yang pelik nye syakil tak nangis pun masa dia dukong may b dia ingat ayah aku kot dukong dia sebab muka pak tam n ayah aku sama jer macam ayah aku..dah nam pun adik beradik kan..
Then kami meneruskan perjalanan balik Perak..memula tue mr hubby niat nak pegi kenduri terus yg kebetulan dekat ngan umah MIL aku..malangnya kami tersangkut ngan jem sebelum tol jawi n kami smapi delay dalam 40 min...samapi umah MIL DAH KUL 2.30.. so malas dah nak pg kenduri tapi nasib kami baik FIL aku tukang masak so dia bawa balik lauk banyak...so makan la kami 3 beranak..hi..hi..syakil pun suka makan nasi tomato umah kenduri tue..
Petangnye kami kerumah tok wan mr hubby...dah sunyi la umah dia coz dah raya keempat..mmg tak dapat jumpa sesapa ler sedara hubby..tak per tahun depan kan ade...gambar aku tak ambik daaa..

0 comments: