Be My Lovely Follower

Friday, October 2, 2009

Ragam Syakil dalam kereta..

Aku nak tanya korang ni..anak2 korang kalu lam kereta duduk diam ker x..skang ni kalu pg mana2 aku pening kalu si syakil ni tak tido lam kereta...mai ai aktif sesangat langsung tak duduk diam..dah baper kali dia terhantuk sana sini sebabnye dia bukan boleh jalan lagi tapi lagak gaya macam org besar..kejap nak pg belakang kejap depan..pastue suka main radio n kaco papa dia drive..kalu aku halang dia meraung la dalam keta tue..aku tak sempat lagi nak snap gambar nanti bila2 aku amik gambar n upload k..Ni antara aksi2 syakil dalam kete masa on the way dari kedah nak balik perak..raya ke empat...aku duduk kat belakang senang syakil nak tido.. dia cuma nak diri jer..





Ni lak keletihan selepas bergerak sana sini dalam kete




1 comments:

karipapsayur said...

jom join "MANGSA BULI CONTEST"!! Tarikh tamat 19th Oct 09 http://karipapsayur.blogspot.com