Be My Lovely Follower

Tuesday, November 17, 2009

Syakil Mama Pandai

Hi..hi..tajuk macam puji anak aku jer kan..biar ler ank aku kan..ha..ha..
al kisahnye semalam masa aku solat aku letak ler syakil kat sebelah coz papa dia tak de pg main badminton..so selalunye dia tak kaco aku solat..tapi semalam pas dia tengok aku sujud dia pun sujud gak sambil cakap Allahbar..pelat dia ler..actually dia suka dengar azan so skang ni dia dah boleh sebut..cuma semalam siap ngan perbuatan sekali ha..ha..sudah cerdik ankku itu..ALHAMDULILLAH..
Makin hari makin banyak words dia dapat sebut cuma masalahnye tak pandai jalan jer lagi..penakut sanagt dia nak melangkah..tak per la janji anak mama sihat udah ler..
Satu lagi selsema ngan batuk dia dah ok lepas pg klinik kali kedua..Alhamdulillah..
Nnti ader masa aku upload video ngan gambar dia k..

1 comments:

Mrs. Simplicity said...

syakil ni mesti cepat becakap ni. mmg hebat kuasa Azan kan. bila azan je mesti budak2 senyap then bole focus kat azan tuh. yela, itu perkara pertama yg diorg dengar masa lahir dulu kan? syakil cepat jalan pulak ye :)