Be My Lovely Follower

Wednesday, December 16, 2009

Makan2 At Pizza Hutt..

Citer ni dah basi actually..tapi baru skang ni aku nak post..hi..hi..konon2nye makan kat pizza ni nak sambt besday sisyakil tapi mama papa dia yang lebih2 makan..aku malas nak celoteh banyak2 layan gambar jer k..korang tengok la ketembamam mama syakil ni...aku dah gemuk..tlggggggggggg..aku nak kena diet ni...azam 2010 okkk..Mr hubby..please support isterimu nak kurus k..nak dapat balik berat macam dulu la.......

Papa yang control handsome ha...ha..


korang nampak tak muka syakil yang bercalar..gara2 dia main menu kat pizza tue..benda alah tue tajam so abih la muka dia..

Syakil makan roti yang macam hampeh..diaorg hidangkan roti sejuk..tension aku..makan jugak la..


Anak mama yang sangat ceria



1 comments:

alyyani said...

roti sejuk pun muka syakil tetap maintain happy. :) tak tembam pun fiza. ish..