Be My Lovely Follower

Wednesday, March 10, 2010

Back dated post: Cuti Raya Cina

Terbalik lak post aku..tapi tak per la nak citer gak..hi..hi..
Raya Cina hari tue kami sefamily balik kg Perak dan Kedah...Sempat la cuti 4 hari..lepas ni may b raya lak baru balik..keputusan nak balik kg pun buat last minit..dan kesannya hu..hu..kami tersangkut jam sampai 7 jam..rasa nyesal pun ade...korang bayangkan tolak dr kl dari kul 1 malam baru sampai Kuala Kurau umah MIL aku.. Syakil mmg dah gelisah giler sampai satu tahap bila berhenti jer dia nak kuar dari kereta...Lain kali kalu cuti raya cina jangan la balik kg...

Sampai2 jer MIL aku dah sediakan makan malam special..Ikan keli bakar gitu...Makan ramai2 mmg sedap la..so kat kg tak bnayak sangat aktiviti..cuma ambik kesempatan jumpa adik beradik jer..gambar pun tak banyak sanagt ambik..

Then hari Ahad petang kitaorg gerak balik Kedah lak umah aku..Sampai2 jer abg Nizam n family (Abg no 2 aku) ader tengah tunggu kami. Makteh aku pun ader, tapi Abg Ani (Abg Sulung aku) baru jer balik SP..lambat sangat kami sampai..Syakil macam biasa la..tak nak kat org..dia akan ambik masa sehari at least untuk mesra balik...Tapi kali ni aku rasa ok sket perangai dia coz dah pandai main ngan adik2 aku...

Hari Selasa pg kitaorg gerak balik KL..pun kena jam gak..so kitaorg decide balik ikut Ulu Yam..petang gak baru sampai umah...Penat giler rasa..tapi nasib hari Rabu aku cuti so rehat panjang la...Gambar tak banayk ambik..tapi nak letak gak..