Be My Lovely Follower

Monday, May 31, 2010

Akhirnya sampai jua..ICT

Cuti 3 hari buat aku sangat malas bangun pagi ini hu..hu..Korang msti balik kampung kan. Aku nak balik tapiiiiii modal tak de hu..hu..masalah aku makin kritikal skang ni gaji dah dua bulan tak dapat n aku masih belum dapat interview mana2 buat masa skang ni..tolongggggggg sesape ade kejer kosong inform aku yer..hu..hu.. mood sedih di hari isnin..Aku mmg teringin giler nak bali kg coz skang ni musim buah..tapi apekan daya..sabar jer la
    Melalut lak citer hal lain..Actually nak citer akhirnya dapat gak aku melawat ICT. Ni second time kami sekeluarga pg tapi hari tue just lalu n tak berhenti kali ni baru berhenti. ICT ni dekat jer ngan umah abg ipar aku kat seksyen 7 tue. So Layan jer gambar2 kami kat sana k. Syakil sangat teruja tengok lampu..pg kejap jer coz ramai sangat org..may b sebab time cuti kot.







0 comments: