Be My Lovely Follower

Wednesday, May 5, 2010

Aku Susah Hatiiiiiiii

Hu..hu.. Entry sedih ni..tak tau nak share perasaan ni kat mana..so menulis dalam blog jer la..Tajuk pun dah tau nak luah perasaan kan..Actually start bulan lepas lagi aku dah rasa perasaan ni tapi still boleh terkawal tapi skang ni dah masuk 2 bulan so aku tak dapat tahan lagi..

Kadang2 aku terfikir naper susah sangat aku nak dapat kejer tetap dan ikut kelayakan aku..dah banyak borang kejer aku isi satu pun tak sangkut..skang ni aku dah 27 tahun..lagi 3 tahun jer nak masuk 30 hu..hu.. tapi aku masih lagi gagal dapat kejer tetap..Sebelum ni kau tak brapa kisah sangta sebab agak selesa dengan kejer skang ni tapi dalam 2 bualn kebelakangan ni company aku dilanda masalah kewangan yang kritikal..bulan lepas jer dapat gaji pertengahan bulan,bulan ni tak tahu la pulak macam ner nasib aku..and aku pun tak pasti la sampai bila company aku skang ni boleh survive..

Untuk aku ngan hubby yang kejer makan gaji ni mmg agak sesak kalu kejer sorang tambah2 bila nak bayar hutnag itu ini..even aku akui org lain jadi suri rumah boleh jer hidup..mmg aku akui mr hubby mampu tanggung kami, tapi dia cuma engineer kerajaan gaji cukup makan jer so aku tak sampai hati tengok dia kejer sorang2..aku nak yang terbaik untuk keluarga aku..Bulan ni kitaorg mmg sesak sangat coz duit banyak habis buat renovation rumah..

Tapi aku tahu Allah dah tetapkan rezki kita masing2 so aku akan terus berusaha cari kejer yang terbaik dan berdoa dimurahkan rezki selalu..as long as company skang ni survive aku kan terus kejer sini and sambil2 cari kejer lain..korang doakan aku yer..Amin.. Kalu akku susah hati ni la pengubatnya


Anak mama dah besar


0 comments: