Be My Lovely Follower

Wednesday, May 5, 2010

Syakil 1 Year and 5 Months

Alhamdulillah anak mama dah setahun 5 bulan lebih.. Dah makin cerdik dan banyak akal..Dan yang paling penting syakil dah ade selera nak makan n dah tak menolak nasi..paling dia suka nasi ayam..aku listkan beberapa pencapaian syakil setakat ni..

- Seorang yang banyak mulut dan banyak cakap..suka menyanyi dan menari..so aku buat kesimpulan syakil ni suka n pandai berhibur..
- Banyak word dah dapat sebut ngan jelas..antaranya
    ~ bird
    ~ cat
    ~ tiger
    ~ ABC
    ~123
    ~ I You- maksudnya i love you merujuk kepada lagu barney
    ~ Ball
    ~ Atuh - Jatuh
    ~ Akit - Sakit
    ~ Fish
    ~ Yak - Berak
  
Ade lagi tapi aku tak ingat la..n skang ni aku tengah train cara nak gabung ayat sket2

- Dah boleh diharap suruh itu n ini..sure dia akn buat then aku akan cakap rajin n said hug mam syakil goob boy and dia kan peluk aku..cute sangat
- Suka Nyanyi lagu Barney dia boleh sebut I love U jer yang lain ngomong bahasa dia la..
- pantang dengar lagu akan joget tak hengat punya..suka tengaok hotel mania coz banyak lagu kan..
- skill pegang sudu dah improve sket tapi dia tak pandai minum dalam cawan..hu..hu sebab aku ajar dia guna straw kan..so skang ni aku baru nak train balik..
- Maasih lagi jeles kalau aku manja2 ngan papa dia..dia amat manja ngan aku compare papa dia..kalu tak nampak kejap pun dia akan pusing satu umah panggil ma..ma..ma..

Nanti aku citer lagi perkembangan anak terunaku itu k..Syakil..mama love you so much.....







0 comments: