Be My Lovely Follower

Monday, June 21, 2010

Happy Fathers Day to My Hubby, My Father, My Atuk, My FIL dan seluruh warga bapa di Malaysia (20 Jun 2010)

Bila aku tak update blog maknanya aku tak de kat opis, bila aku tak der kat opis makanya aku bercuti. So disebabkan itu aku pun lewat sehari buat entry ni. Aper2 pun aku nak gak ader catatan hari2 penting macam ni dalam blog aku ni. Actually start hari Jumaat sampai semalam aku terpaksa balik kg coz ader hal emergency. Akan diceritakan kemudian k.
Sempena Fathers Days hari ni aku nak ucapkan Terima Kasih tak terhingga kepada ayahku yang telah banyak berkorban dan mendidik serta menanggung perbelanjaan aku sampai la ke universiti. Aku tak pernah bekerja semasa belajar sama ada cuti atau tak so sepenuhnya perbelanjaan masa aku belajar ayahku yang tanggung. Thanks a lot ayah. Love you So much. To Tok Ayah aku yang aku anggap macam ayah gak coz aku pernah tinggal ngan dia lepas mak aku meninggal. So dia yang menyara kami dua beradik dan sekarang ni dia tak sihat dan aku balik kg terkejut pun sebab dia. Korang tolong doakan kesihatan dia ok..Tok Ayah love u too. To my FIL Happy Fathers Day Abah. My FIL sangat sporting ok, boleh jadi kawan baik..Akhir sekali ucapan teristimewa buat mr hubby kerna telah menjadi seorang papa yang terbaik untuk anak kita..Ayang sayang abg dunia akhirat.. Thanks a lot sebab dah menghadiahkan ayang dan syakil rumah yang selesa untuk kita sekeluarga..Papa..Syakil sayang papa seluas lautan..muaaahhhhh..muahhhhhhh..
Maaf ayang tak sempat beli apa2 yer bang..nanti kita pi celebrate kat Sabah ok..

Ni la insan2 tersebut kat atas:

Ayah aku tersayang

Tok Ayah aka atuk aku yang tengah sakit skang ni

My FIL

My Hubby tersayang


0 comments: