Be My Lovely Follower

Thursday, July 8, 2010

Giveaway KELLY

Pagi Jumaat yang ceria dan diberkati. Sempena hari Jumaat yang berkat ni aku nak try masuk Giveaway yang dianjurkan oleh Kelly. Pagi2 tadi jalan2 kat blog Mrs K tue yang ternampak pasal Giveaway ni. Kebetulan lak aku mmg minat giler nagn hadiah yang ditawarkan ni. Set2 pinggan lama huh mmg susah nak dapat ni. Kelly ni mmg banyak giler koleksi barang2 macam ni lepas aku view blog dia tadi. So jom view syarat2nya k..

Tarikh Giveaway : 3 July 2010 - 31 July 2010 - Masuk hari ni pun boleh lebih afdal
Terbuka kepada semua Follower - Dah jadi pun Follower
Iklan dan buat Entry dan jemput kawan2 join - Dah buat dan akan buat promosi nanti.. My referral Mrs k Hadif 
Tinggalkan Komen di Entry - Dah buat

Hadiah2nya adalah
Hadiah pertama :
Set Ros Hitam ( Teko & 6 cawan + piring )
Piring bujur bunga kangkung & ros merah putih OC

Hadiah kedua :
Set Ros warna-warni ( Teko & 6 cawan + piring )
Pinggan bujur ( 2

Hadiah ketiga :
Set ceramic ( Teko & 4 cawan + piring )
Teko sakura
Piring bulat ( ros pink )

Antara Hadiahnya

So aku menjemput semua untuk join Giveaway ni k. Jangan lupa mentionkan nama aku as refferal k.. Moga ader rezki yang menyembelahi aku.