Be My Lovely Follower

Monday, August 23, 2010

Hari Isnin Yang Sangat Tak Best

Assalamualaikum..

Hai Happy or Bad Monday yer you all semua. Bg aku lak ngan Mr hubby, ni dalah Isnin kedua berturut-turut kami mulakan hari ngan perasaan tension. Sebab aper??? Biasala jem ler aper lagi. Last Monday ok lagi coz kami kena jem start dari Pasar Borong Selayang jer tapi hari ni sangat2 teruk jem yang kami kena tempuh sepanjang ulang alik dari Rawang ni. Kesesakan bermula sebelum dari warta lama lagi. Korang bayangkan punya la jauh samapi kereta tak gerak. Akibatnya kami sampai opis kul 8.20 tau. Aku tak per la masuk kul 9 tapi Mr hubby la bertanda merah la attendance hari ni. Puncanya kemalangan teruk yang aku pun tak tau kat mana. Yang nampak ambulans jer tadi. Elok dah masuk susur keluar nak ke KL jer baru la info traffic era wat pengumuman. Yang pastinya kami tersangkut dalam jam hampir 1 jam..hu..hu..
So ade sesaper lagi tak yang lalu jalan selayang pg tadi?Mmg tension kan..Kena ingat satu perkara hidup kat KL kena terima hakikat semua ni. Sabar jer la tambah2 bulan puasa ni.

Note: Hari ni aku cuba wat transformasi pakai shawls. Ha..ha..nanti aku upload gambar ek..bukan hari ni latapi tunggu k..hi..hi..cute gak pakai shawls ni eh..

2 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

kesian ye fieza, dahlah monday lah hari paling malas kan..pastu stuck dalam jem plak, mmg tensi..

sabo ye..

Fieza said...

Tahu tak per Rina. Lumrah jalan kat KL ni. Malam ni nak tengok berita teruk sanat kot accident tue gamaknya...