Be My Lovely Follower

Friday, August 27, 2010

Macam mana nak galakkan budak bawah 2 tahun gosok gigi ha..

Esok syakil dah setahun sembilan bulan. Udah besar anak terunaku itu. Ok berbalik kepada tajuk kat atas tue aku nak tanya anak korang susah tak nak suruh gosok gigi ek. Syakil sangat susah k..sampai kena paksa tau. Tue pun kalu aku letak ubat gg yang boleh makan tue baru nak gosok. Skang ni gg dia dah nampak macam nak coklat sket. Baru 2 tahun gg dah rosak. Tue yang aku risau. Syakil mula tumbuh gg seusia 5 bulan dan gg penuh satu mulut pada usia setahun 2 bulan. Cepat kan gg dia tumbuh. Sebab tue nak rosak pun cepat gak la. Suka sangat makan ais cream ngan coklat macam tue la. Korang ada idea yang leh share tak pasal ni. tolong kongsi2 k. Selamat bercuti semua. Mesti ada yang sambung cuti sampai Selasa kan. Aku tak de la. Isnin keje gak la..

Ni gambar masa hujung minggu lepas. Ajak papa dia main tembak2

Sajer aku ambik gambar dia cam ni

Bengang papa tak nak main ngan dia

Finally tertido. Gaya tido dari kecik sampai skang sama jer tapak tangan kebelakang..

Note: MIL n FIL n adik2 ipar aku nak datang hujung minggu ni. Nak masak aper pun tak tahu..

0 comments: