Be My Lovely Follower

Monday, August 30, 2010

Selamat Hari Merdeka Yang Ke 53 Tahun

Esok dah hari Kemerdekaan negara kita. Tapi aku rasa bahang Kemerdekaan kurang terasa. Naper ek. Sebab bulan puasa kot ek. Tahun ni tahun kedua kita sambut bulan puasa kan. Walau aper pun kita perlu ingati hari bersejarah ni n raikan bersama. Kena ingat satu perkara, kalau kita tak merdeka, mustahil la kita dapat hidup aman kat Malaysia hari ni. Mungkin jugak kita tak der pun kat muka bumi ni. Kita kena hargai tokoh2 perjuangan dahulu kala yang banyak berkorban untuk negara kita kini. Untuk semua aku nak ucapkan Selamat Hari merdeka yang ke 53 tahun dan selamat bercuti esok k. Malam ni jangan lupa pegi terawih gak ek. Aku rasa tak der kot bunga api tahun ni kan..Untuk semanagt merdeka kali ni aku nak post beberapa video lagu merdeka untuk ambik semangat hari kemerdekaan esok hari.







3 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

tahun ni takleh nak celebrate merdeka meriah² sgt..kene pegi terawih..lain tahun baru ade bunge api kot..

Fieza said...

aa Rina..tak pe la sambut secara sederhana jer. Janji kita ingat hari Merdeka tiap2 tahun k..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

salam merdeka jugakk.. ;-)