Be My Lovely Follower

Wednesday, October 6, 2010

Blogku udah macam chipsmore lak skang ni..kejap ade kejap tak de kan

Hu..hu..naper blogku jadi macam ni yer. Sebabnya tuannya yang tak update kan. Bukan tak der citer ade tapi ntah la tak tercoret lak kat sini. Pastue semalam aku menerima panggilan dari ayahanda tercinta dan menerima satu lagi berita yang sangat menyedihkan tapi aku terima dengan hati terbuka sebab semua ni terjadi sebab salah aku juga yang tak buat aper yang sepatutnya aku buat. So nak nyesal pun tak guna lagi. Berita aper nanti dah ready aku citer kat sini yer. Skang ni tengah mengubat hatiku yang lara hu..hu..

Dalam sedih2 ni kehidupan mesti diteruskan jugak. Aku skang ni tengah buat preparation untuk satu interview yang bakal aku hadapi bila2 dalam bulan 10 ni. Actually surat belum dapat tapi aku kena get ready awal2. Ni adalah harapan besar aku untuk ubah masa depan aku dan keluarga. Maksudnya aku berharap dapat kejer ni agar degree yang aku dapat ader maknanya. Maksudnya digunakan secara betul. FYI skang ni aku bekerja bukan atas tiket degree tapi hanya untuk lepasan SPM or Diploma sajok. Aku harap kali ni ade rezki aku dan ni jugak harapan besar mr hubby agar kami kejer satu company. Buat abg, ayang akan cuba yang terbaik demi abg n syakil. Kawan2 doakan saya yer. Ok till jumpa lagi. Aku akan try update blogku yang dah sunyi sepi ini.



2 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

harap² ape yg fieza impikan ti manjadi kenyataan..rina akan doakan untuk fieza untuk dapat yg terbaik..

tgok kawan² hepi, rina pon tumpang hepi jugak..

Fieza said...

Thanks Rina..mmg harapan fiza besar untuk dapat kejer ni. Demi untuk keluarga jugak. Moga Allah permudahkan semuanya...Amin