Be My Lovely Follower

Thursday, October 28, 2010

Dah terbiar blog aku yang usang ni..masih ada pembacakah???

Hmm makin lama makin usang lak blog aku ni. Tuan punya blog tak sempat nak update aper. Macam korang tahu masalah aku skang ni tak de pc kat opis cuma ada notebook hak milik bos ja. Maka aku teramat la segan or dalam kata lain ngak berani sangat nak menulis blog time kat opis. Banyak cerita nak dikongsikan. Aku akan cuba cari masa untuk update pelan2. Hope ade lagi pembaca blog ni k. Actually hari ni my Hero kecik sedang tak chat. Semalaman demam. Ni dah masuk hari ketiga. ni kalau tak ok gak aku nak bawa keklinik lain lak. Doakan Syakil sihat yer semua. Nanti aku akan update perkembangan anak terunaku itu yang bakal masuk 2 tahun bulan depan. Ok thanks a lot kepada semua yang masih sudi ikuti blog ni. Dan aku jugak nak mintak maaf banyak2 coz tak sempat nak tinggal jejak kat rumah korang. Tunggu aku ader internet kat rumah yer. Aku akan jadi rajin jalan2 nanti. So jumpa lagi ADIOS...

0 comments: