Be My Lovely Follower

Friday, October 29, 2010

Shopping Online VS Jiran Depan Rumah

Aper kaintan jiran ngan shopping online yer. Ni kisahnya. Kejadian ni dah hampir sebualn berlaku but aku mmg tak de kesempatan nak story kat blog mayaku ini. Hari ni baru ada masa nak buat posting. Akisahnya awal bulan hari tue aku ade beli GAP pijamas kat satu web site ni sebab ade sales. Dah lama niat nak beli baju tido ni kat syakil skang baru ada kesempatan. So selepas menjelajah beberapa blog shop aku pun terbekenan la baju kat SINI . Beli 2 pasang RM50 termasuk pos laju. Selepas bayar semua hari tue jugak dia pos n esoknya sampai la barang aku tue. Bila abg posmen hantar jer, laju jer aku terus buka bungkusan tapi lum check lagi alamat pengirim. Bila check baju ok semua baru inagt nak check alamt. Agak terkejut ok. Alamat Asmizah aka tuan kedai tue Sama kondo ngan aku, bahkan sama level lak tue. Untuk kepastian coz aku lum lagi hafal alamat rumah kami aku sms my hubby tanya alamt rumah. Umah aku PL 16-03, umah owner kedai lak PL 16-02. Ha..jiran depan pintu tue. Boleh lak jadi macam tue. Kciknya dunia kan. Nak jadi citer dia pun baru pindah menyewa kat situ selang seminngu lepas kami pindah. Dan aku belum pernah bersembang ngan dia pun lagi. Lum ada kesempatan. Bila masing2 kejer macam ni la kan.
Untuk As ada masa fiza pergi rumah k Nanti ada masa leh la kita kenal2 n masa mama Syakil habiskan duit ha..ha..lagi banyak la aku bershopping nanti. Almaklumla tak yah pos bagai. So pada korang yang rajin online shopping ni boleh terjah kedai Asmizah ni k One-Shop-Your Kidswear Outlet.



2 comments:

Fieza79 said...

betapa kecik nya dunia..last2 ghupa nya jiran snri...lps ni cpt g kenal2 k..

ataicha said...

hahahaha, cam ne leh duk sebelah umah je nie.. :p