Be My Lovely Follower

Wednesday, November 10, 2010

Berita Gembira Vs Risaukan si HB Syakil

Tak tau dah nak letak tajuk aper he..he.janji ada makna kan.
First nak citer berita gembira dulu la. Semalam petang dapat sms from my hubby nak ambik aku dulu kat opis. Pelik selalu ambik si Syakil dulu. Tapi aku tak syak aper2 la. Tak kisah la ambik sapa dulu pun sama ja coz dia kejer tengah2. So masuk jer keter aku terpandang something n aku tak cakap aper la just cakap Alhamdulillah jer la. Bukan niat aku tak nak bgtau berita ni tapi biarla rahsia dulu. Andai dah confirm betul berita ni aku kan kongsikan. Moga ada rezki aku kali ni. Aku harap korang doa2kan aku k. Even tak tahu aper berita tue tapi just doa yang baik2 yer..Aminnn

Perkara kedua ialah perkara yang membimbangkan aku pasal anak terunaku itu yang sangat sensitif bila bermain ngan air. Alkisahnya semalam sampai jer rumah dia cakap kat aku "ma..nak andi kolam la". Aku cakap tak boleh nanti demam. Dan2 tue jugak mengamuk. Dia kalau mengamuk habisla. Tak kan berhenti selagi tak dapat aper dia nak. So aku pun cakap kat Mr hubby suruh dia bawak turun kejap. Sekejap2 pun setengah jam gak la. Then naik atas jer aku mandikan ngan air suam ikut petua jiran aku. Dia kata InsyaAllah tak demam or selsema kalau pas main air terus mandi air suam.Malangnya tidak bg anak aku tue. Pagi ni bangun dia dah soseh2 then bgtau aku mama "syakil sema ni'. Anak korang macam tue tak. Budak ngan air mmg tak dapat dipisahkan so aku nak buat macam mana kan.Dah la kolam ader kat bawah. Ader petua kalau main air tak bg selsema ek. Dalam  2 bulan kebelakangan ni dia kerap demam gak even tak serius tapi aku tetap risau.hu..hu



Ni gambar2 dia demam masa 2 minggu lepas. Kalau demam selalu high temp sampi 39 so ubat bontot mmg kena spare kat umah

2 comments:

Unknown said...

alahai,ciannya dia...aunty doakan moga cpt sembuh...jgn lupa mkn ubat tau

Fieza said...

tq..salam kenal shima