Be My Lovely Follower

Thursday, November 4, 2010

Happy Deepavali buat semua yang menyambutnya..korang balik kg ker

Lama tak bersiaran. Ade cerita tapi tangan berat nak menaip.Ntah kenapa. Esok aku pasti semua orang cuti kan. Buat teman2 yang berbangsa India aku wish Selamat Hari Diwali k. Aku tak ramai kawan India kecuali masa belajar dulu ada la. Tapi skang ni aku ramai jiran2 India..ha..ha.. Almaklumla la kawasan umah aku mmg kawasan diaorg ni. Baik kat Rawang apatah lagi Batu Caves. Kalau kat Batu Caves hari diaorg tak raya pun diaorg akan pasang lagu yang boleh bingitkan telinga gak la. Tapi konsep satu Malaysia so kena terima gak la kan. Kita tetap kena hormati agama bangsa lain ok. So berbalik kepada cuti deepavali ni kami tak balik kg pun. Just stay kat rumah jer. Dan menurut info jiran2 aku kat Rawang kalau Deepavali duduk kat umah jer coz jalan nak masuk umah aku tue ada dua kuil sure jalan jem jer. Hmm dalam kepala ni duk terfikir aper nak buat cuti 3 hari ni. Duduk umah pun bosan gak kan. Aper2 pun buat semua warga Malaysia yang menyambut Deepavali esok aku wish moga happy semua k. Happy holiday gak kepada semua yang bercuti dan hati2 dijalan raya kepada semua yang balik kg.


0 comments: