Be My Lovely Follower

Monday, November 29, 2010

Sambutan Besday Syakil Bersama Mama n Papa

Walaupun mood kelaut sebab peristiwa pagi tadi, tapi aku cuba gak wat entry ni untuk hiburkan hatiku yang lara hu..hu..Semalam as all you know besday anak terunaku yang sorang itu. Genap la Syakil 2 tahun. Tak der besday party bagai cuma sambutan bersama mama n papa jer. Pagi2 bangun tido papa dia dah nyanyikan lagu besday disney channel kat dia. Dengan muka blurnye baru bangun tido turut nyanyi sama then dia tanya "mama, kek mana". Ha..ha..aku kata nanti mama beli. Aku tak sempat nak buat kek bagai sebab petang semalam kami terpaksa balik Batu Caves awal sebab Mr Hubby berlepas ke Sabah jam 7.00 pagi maka kena kuar umah kul 5.30.
So berbalik kepada certa sambutan besday semalam. Kami just makan kat Pizza Hut jer. Dah lama tak makan. So desdinasi pertama ke pekan Rawang namun sedikit hampa sebabnya Pizza Hut kat pekan Rawang hanya for take away n delivery bagai. So aku dah malas dah ni nak pg. Tapi aku try tanya adik Ipar aku kat Selayang Mall ade pizza hut tak, then dia caap ade. So cantik sangat la coz satu hala jer. So sampai2 jer sana hujan mmg lebat giler n jalan pun tersanagt la jem. Tapi kuredah jugak demi anak tersayang. So far ok pizza hut ni. Service sanagt memuaskan. Sekejap jer tunggu. May b tak ramai org macam kat Wangsa Maju tue. So makan la kami bertiga kat sana sekenyg-kenyangnya. Dah order 6 Cheese tue order lagi sensasi delight. Motivenya nak bawak balik kat Atam jugak ha..ha.. Kat Syakil order kids meal spagetti bolognese. Tapi papa n mama yang makan akhirnya. Jom layan gambar yang diambil. Mood tiada untuk mengedit bagai. So originaly dari camera k.















0 comments: