Be My Lovely Follower

Monday, November 29, 2010

Berita Terkini dari Kampung Halaman

Dalam pukul 12 tadi adik aku call yang tok ayah aku masuk hospital pg tadi. Sakit aper dia tak pasti. So tadi aku call ayah aku tanya, then dia cakap tok ayah aku tak sedar dan lembik kaki tangan. Berita terkini yang aku baru terima dari abang aku lak, tok ayah aku kena strok. Risau aku. Kalau aper2 hal skang agak susah coz mr hubby kat Sabah. Korang tolong doakan tok ayah aku cepat sembuh dan tak der aper2 k. Aku sangat rapat dengan dia sebab dulu lepas mak aku meninggal aku ngan adik aku duduk ngan dia. Umur dia dah 80 lebih

Ni la tok ayah aku, ayah kepada ayah aku
Bersama cucu2 kesayangan. Anak abg aku yang no 2
Note: Kalau terpaksa balik kampung macam mane la nak bawak si Syakil. Aku tahu dia tak akan behave naik bas hu..hu..

0 comments: