Be My Lovely Follower

Friday, November 12, 2010

Sejuknya Walau Aircond dah Maximum

Korang ade rasa sejuk tak. Atau aku jer rasa macam tue. Hari ni hujan lebat awal2 pagi lagi actually since semalam lagi kot. Kalau la cuti sure aku tido tak hingat je..sedap tarik selimut. Syakil pun sedap jer sambung tido balik dalam keter tadi. Ah alangkah bestnya mama ditempat syakil tak yah pg work kan. Pejam celik pejam buka esok dah hari Sabtu. Kejap tul masa berlalu kan. Aper yang pasti hujung minggu ni kami di rumah batu caves berdua jer sebab.................mr hubby kena pg bengkel 3 hari 2 malam kat Melaka. Ater petang ni memandu ngan Syakil la berdua jer. Mesti tak best bila suami tak de. Itu aku rasa la. Ada anak pun rasa kosong lagi. Naper ek. Korang ade rasa gitu x. Aku dok bayang yang tak de anak bila kena tinggal maca ner la kan. Lagi sunyi rasanya kan. Per2 pun selamat bercuti n minggu depan aku confirm ramai ambik cuti tuk raya haji kan. Aku tak balik. Raya kat KL jer eh silap kat Rawang jer. Saper2 yang berdekatan datang umah aku k.



1 comments:

Unknown said...

kat shah alam pon hujan...sejukk je.. cuaca mmg mendung..klu cuti,lama dah smbung tido lagi...ekeke.

Raya kat KL ek...camat hr raya haji