Be My Lovely Follower

Monday, December 6, 2010

Hayatilah...Pasti air mata anda kan bergenang

Pagi2 ni buka blog terbaca pasal entri Alyya yang MIL dia telah pergi mengadap ilahi hari Khamis lepas. Al-Fatehah untuk mak Wan. Cara kehilangan MIL Alyya sama macam arwah mak aku. Sakitnya tak lama tapi masa dapat tahu mmg dah kritikal. Macam arwah mak aku sakit lebih kurang 3 minggu saje. Dia menghidap Buah Pinggang yang kronik. Ader masa terluang aku kan buat entry khas pasal arwah mak aku. Pastue aku jengik lak Facebook pagi ni, abg aku upload lak video yang sangat menyentuh perasaan ni. Jom hayati bersama. Menitik air mata aku...


1 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

tak sanggup nak tengok, takut..