Be My Lovely Follower

Wednesday, January 26, 2011

Merah itu cantik, merah itu berani..MAD-Milkadeal

Dari pagi tadi iklan ni dok berlegar diblog aku n blog2 lain jugak. So aku pun try la clik2 aper yang ader kat situ. Rupanya ni macam website buat tawaran murah. Lelong2 gitu. Salah satu promosi untuk business jugak la aku rasa. Adakah iklan ni mampu bagi BE kat aku. InsyaAllah kalau en nuffnang sayang kat aku kan. Berbalik kepada iklan MAD tue aku rasa kalau sesaper yang terklik iklan kita dan beli baucar yang ditawarkan maka kita akan dapan jana income dari iklan tue lebih banyak. Ni aper yang aku baca kat website nuffnang yang mana cara baru nak optimize earning nuffnang dengan cara sekiranya ader iklan yang dipapakan kat website kita tue ade yang perlu daftar or ape ke then orang terclik tue daftar kat iklan kita maka kita boleh dapat earning RM 20 per sign up bergantung kepada advertiser. Untuk maklumat lanjut korang leh baca kat sini k..So harapan aku satu jer mengharapkan BE menyinar semula kat blog ni. Aku jarang update pasal nuffnang sebab income aku ciput jer. Hu..hu..so malu nak citer.

0 comments: