Be My Lovely Follower

Thursday, January 27, 2011

Blogger Kena Saman 6 juta- Hot Isue pagi ni

Buka2 blog jer ni tajuk utama aku tertarik nak baca. Hmm macam2 kes kan skang ni melanda dunia blogging ni. Seperti sedia maklum macam yang aku inform sebelum ni, once kita dah libatkan diri dalam dunia blogging ni, senang2 jer orang nak jejak n cari kita. Dunia internet adalah dunia tanpa sempadan maka kalau nak cakap or citer lebih2 jangan terlalu expose dalam blog mahupun internet kan. Bagi aku tak salah kalau kita nak buat blog pasal review2 ni tapi ada batasannya. Aku malas nak cakap lebih2 kang aku lak kena saman..naya jer nanti kalau korang nak tahu citer lebih2 korang boleh masuk blog melromeo.com ( top search kat google ni) n blog cikgu dahlia ni k. Selamat hari khamis n ceria2 selalu.

0 comments: