Be My Lovely Follower

Tuesday, January 11, 2011

Sampai Bila manusia nak kejam macam ni...

Sepatutnya tajuk ni kuar pg2 tadi tapi aku bz lak hari ni. Semalam dengar jer berita mmg aku sumpah seranah la manusia yang sanggup dera budak sampai macam tue sekali. Tak de fikiran ker aper. Aku ingat zaman dah serba moden macam ni dah tak de mak tiri ala2 citer cinderella tue tapi wujud lagi rupanya. Aper la nak jadi manusia zaman skang ni. Tak de rasa belas kasihan langsung nak pukul budak besar tue. Aku sebagai ibu sebak tengok jenazah kanak2 tak berdosa tue. Insaflah wahai manusia. Kita yang dah ade anak ni nak jentik anak pun tak sanggup tambah2 nak pukul sampai lebam2 macam tue. Sedih aku baca citer budak tue. Yang paling aku geram ayah budak tue buat2 nak pengsan lak bila anak meninggal. Masa bini dia pukul dia buat aper pun aku tak tau. Untuk citer lanjut ader kat SINI dan SINI

2 comments:

ciK mOt ©™ said...

sedih la, sanan sini buh gambar arwah...al fatihah

Fieza said...

Alfatihah..Ok la cik Mot..saya remove yer..tak elok gak aibkan arwah kan